Reklamacje

Z Twoją przesyłką jest coś nie tak? Zgłoś do nas reklamację, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc.

Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację, należy przesłać mail (zakładka Kontakt). We wiadomości należy uwzględnić wszystkie najważniejsze informacje (takie jak numer zamówienia lub inne dane identyfikujące zamówienie), w tym opisać problem oraz dostarczyć zdjęcia lub inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację. Po wysłaniu maila reklamacyjnego, skontaktuje się z Państwem pracownik obsługi klienta w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji i rozpoczęcia procesu jej rozpatrywania.

Przykładamy dużą wagę do satysfakcji naszych klientów i staramy się rozpatrzyć każdą reklamację jak najszybciej. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24h od zgłoszenia. Proces rozpatrywania reklamacji może jednak potrwać kilka dni, w zależności od skomplikowania sprawy.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu reklamacji lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomożemy w rozwiązaniu Twojego problemu.

Wystąpił problem z zamówieniem?

Nie przejmuj się. Pomożemy Ci go rozwiązać.

Poniżej najważniejsze informacje:

Kontakt

Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz kontaktowy, czat na żywo lub mail/telefon z zakładki Kontakt.

Formularz kontaktowy