Zwroty i reklamacje

Zapewniamy prosty i przejrzysty proces składania prośby o zwrot lub reklamację. Możesz wypełnić formularz lub wysłać do nas mail, w którym wystarczy, że podasz swoje dane kontaktowe, informacje o produkcie oraz przyczynę zwrotu lub reklamacji.

Jesteśmy tu, aby pomóc.

Jeśli prośba o zwrot lub reklamacja zostanie uznana za zasadną, otrzymasz informacje o dalszych krokach, takich jak np. wymiana na nowy produkt lub zwrot środków. Możesz również śledzić status swojej prośby kontaktując się z działem obsługi klienta (np. poprzez czat na stronie).

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki zwrotów lub chcesz zgłosić reklamacje?

Wybierz odpowiednią kategorię na dole strony w zależności od Twoich potrzeb:

  • W sekcji "Zwrot" klienci mogą złożyć prośbę o zwrot produktu i uzyskać informacje dotyczące polityki zwrotów. 
  • W sekcji "Reklamacja" klienci mogą zgłosić problem z produktem i uzyskać informacje dotyczące polityki reklamacji.

Wybierz odpowiednią sekcję, aby uzyskać pomoc w konkretnej sprawie. 

Zwroty

Zwrot w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy).

Reklamacje

Twój komfort to dla nas priorytet.