Zwroty
Przedmiot nie spełnił Twoich oczekiwań? Nie martw się i zwróć go do nas w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, a my zwrócimy Ci Twoje środki.
Skontaktuj się z nami
Oferujemy wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą skontaktować się z nami w celu dokonania zwrotu. Na tej stronie znajdziesz formularz kontaktowy, który pozwala na szybkie i łatwe przesłanie informacji o zwrocie. Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio poprzez zakładkę Kontakt.
30 dni na zwrot
Oferujemy swoim klientom możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tej opcji, należy skontaktować się z nami, a następnie przesłać zwracany towar zgodnie z wytycznymi. Upewnij się, że towar jest w oryginalnym opakowaniu i jest nieuszkodzony.
Proces zwrotu
Proces zwrotu jest prosty i szybki. Po skontaktowaniu się z nami i otrzymaniu potwierdzenia, należy przesłać zwracany towar na nasz adres magazynowy.
EUROCOMMERCE ZWROTY - YEZEYPo weryfikacji zwracanego towaru, otrzymanego w dobrym stanie, zostanie dokonany pełen zwrot środków na podane konto lub formę płatności. Proces zwrotu może potrwać do 3 dni roboczych.
Wsparcie
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące procesu zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby pomóc i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Chcemy, aby każde doświadczenie zakupowe w naszej firmie było jak najlepsze, dlatego zawsze jesteśmy gotowi, aby pomóc i rozwiązać ewentualne problemy.
Proces zwrotu
1. Zgłoś do nas zwrot poprzez czat lub zakładkę Kontakt.
2. Zabezpiecz przesyłkę i nadaj ją na wskazany przez nas adres.
3. Wyślij do nas paczkę i oczekuj zwrotu należności w ciągu 3 dni roboczych.
Ważne informacje.
Pamiętaj, aby produkt wrócił w oryginalnym opakowaniu wraz z całością otrzymanej zawartości przesyłki.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.