Zwroty i reklamacje
Zapewniamy prosty proces zgłoszeń. W przypadku zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@yezey.pl
Aby zgłosić reklamację, prosimy także o przesłanie następujących informacji:
- Wskazanie produktów objętych reklamacją (np. 1 talerzyk deserowy, 1 miseczka);
- Zdjęcie elementu, którego dotyczy reklamacja;
- Numer zamówienia.
Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy zazwyczaj do 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (w godzinach pracy).
Jesteśmy tu, aby pomóc.
Jeśli prośba o zwrot lub reklamacja zostanie uznana za zasadną, otrzymasz informacje o dalszych krokach, takich jak np. wymiana na nowy produkt lub zwrot środków. Możesz również śledzić status swojej prośby kontaktując się z działem obsługi klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki zwrotów lub chcesz zgłosić reklamacje?
Wybierz odpowiednią kategorię na dole strony w zależności od Twoich potrzeb:
- W sekcji "Zwrot" klienci mogą uzyskać informacje dotyczące polityki zwrotów.
- W sekcji "Reklamacja" klienci mogą uzyskać informacje dotyczące polityki reklamacji.
Wybierz odpowiednią sekcję, aby uzyskać pomoc w konkretnej sprawie.
Zwroty
Zwrot w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy).
Reklamacje
Twój komfort to dla nas priorytet.