Zwroty i reklamacje

 

Zapewniamy prosty proces zgłoszeń. W przypadku zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@yezey.pl

Aby zgłosić reklamację, prosimy także o przesłanie następujących informacji:

  • Wskazanie produktów objętych reklamacją (np. 1 talerzyk deserowy, 1 miseczka);
  • Zdjęcie elementu, którego dotyczy reklamacja;
  • Numer zamówienia.

Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy zazwyczaj do 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (w godzinach pracy).

 

Jesteśmy tu, aby pomóc.

 

Jeśli prośba o zwrot lub reklamacja zostanie uznana za zasadną, otrzymasz informacje o dalszych krokach, takich jak np. wymiana na nowy produkt lub zwrot środków. Możesz również śledzić status swojej prośby kontaktując się z działem obsługi klienta.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki zwrotów lub chcesz zgłosić reklamacje?

Wybierz odpowiednią kategorię na dole strony w zależności od Twoich potrzeb:

  • W sekcji "Zwrot" klienci mogą uzyskać informacje dotyczące polityki zwrotów. 
  • W sekcji "Reklamacja" klienci mogą uzyskać informacje dotyczące polityki reklamacji.

Wybierz odpowiednią sekcję, aby uzyskać pomoc w konkretnej sprawie. 

Zwroty

Zwrot w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy).

Reklamacje

Twój komfort to dla nas priorytet.