Zwroty i reklamacje
Zapewniamy prosty i przejrzysty proces składania prośby o zwrot lub reklamację. Możesz wypełnić formularz lub wysłać do nas mail, w którym wystarczy, że podasz swoje dane kontaktowe, informacje o produkcie oraz przyczynę zwrotu lub reklamacji.
Jesteśmy tu, aby pomóc.
Jeśli prośba o zwrot lub reklamacja zostanie uznana za zasadną, otrzymasz informacje o dalszych krokach, takich jak np. wymiana na nowy produkt lub zwrot środków. Możesz również śledzić status swojej prośby kontaktując się z działem obsługi klienta (np. poprzez czat na stronie).
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki zwrotów lub chcesz zgłosić reklamacje?
Wybierz odpowiednią kategorię na dole strony w zależności od Twoich potrzeb:
- W sekcji "Zwrot" klienci mogą złożyć prośbę o zwrot produktu i uzyskać informacje dotyczące polityki zwrotów.
- W sekcji "Reklamacja" klienci mogą zgłosić problem z produktem i uzyskać informacje dotyczące polityki reklamacji.
Wybierz odpowiednią sekcję, aby uzyskać pomoc w konkretnej sprawie.
Zwroty
Zwrot w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy).
Reklamacje
Twój komfort to dla nas priorytet.